26 Mayıs 2016 Perşembe


yo yoyo yo yooy yo yoooo
ne yapsam geçmiyoo
oo o o ov ooov vo vo oooo
aklımdan hiç çıkmıooo

ben her sevdiğimde dünyanın ekseni kaydı. benden önce kimse böyle sevmemişti. ben ölmeden önce dokunduğum her kadın, her erkek, her taş, her köpek, toplanın yanıma,
ama yok yok en çok kadınlarımı getirin bana.. aklına,  kalbine, ruhuna, etine dokunduğum kadınlara paramparça ettim ya kendimi; deli deli verdim ya aklımdan kalbimden ruhumdan umarsızca...dinlemedim babamı hiçbir kadına ruhunu verme dediğinde 15 yaşındaydım daha.  şimdi bakıyorum da aslında karşılık da beklemeden hem vermekten daha çok aldığımı, büyüdüğümü, kocaman olduğumu hem öyle kocaman ki; kapkara bi hiç olduğumu o zaman anlamasam da; kanata kanata, parça parça kestim kopardım kendimden de verdim ya.. bile isteye, güle oynaya..ben ölmeden önce parçalarımı getirin bana; 
yok olurken, yoktan, boktan olmayayım, geri veri lan verdiklerimi yanımda götüreyim! unuttuğunuz, kaybettiğiniz, saklayamadığınız, kıymetini bilemediğiniz etimi, kanımı, gözyaşımı, aklımı, ışığımı geri verin! 
çocuktum lan ben! hem de hep, 20sinde, 30unda, 40ında, sonrasında..bana çocukluğumu geri verin! 
gittiğim yerde bir kıymet bir değer bulurum belki vazgeçemem de vermekten paramparça olana dek; verecek bir akklım, bi kalbim bi ruhum, bi ışığım olsun lan giderken;
geri verin!!

Hiç yorum yok: