21 Mayıs 2016 Cumartesi

konuşsana


konuş benimle,
seslere dönsün ne kadar kaybetse özünden düşünceler seslerin kafeslerine girdiğinde, ollsun konuş benimle. ne kadar titrese içimde, yetmez! konuş benimle! hem gözlerinle-gülüşlerinle-ellerinle-sevişlerinle değil sadece, kulaklarımda sen olsun. bulmacalarını bilemem, bilmecelerini çözemem, seslen bana; sen'leneyim.! konuş benimle!; benim gibi, bana gibi, benim ben'lerle konuştuğum gibi; avaz , bağıra çağıra, küfür kıyamet, çırılçıplak konuş benimle, şenleneyim. gördüklerim yetmez,yetmez dokunduklarım; sesin sensin aklıma giden, konuş benimle... susma, hiç susma sen, sen  susarsan aklımda binlerce ses ensemde binlerce nefes.. korkusu. susma. konuş benimle! bana seni anlat, bana beni anlat, bana senin benim bilmediğim bir hikaye anlat. içinde sen olsun içinde içimden geldiği gibi bi,içinde senin gördüğüm gibi ben olsun; anlat, ama hiç susma sen. konuş benimle. hiç bir şarkının, hiçbir şiirin, hiçbir derenin akamadığı gibi aksın sesin; konuş benimle! yorgunum kendimle konuşmaktan, yoruldum konuştuklarımı anlamamaktan; an'larıma anlamlar olsun konuşmaların. konuş benimle...

Hiç yorum yok: