7 Şubat 2023 Salı

kendime düzeltmeler

kabus değil. gerçek. kıyamet değil. görünmez, bilinmez güçler, tanrılar yapmadı. insanı umursamayan, insandan haberi dahi olmayan yer kabuğu oynadı. o kadar. insanlar insanları öldürdü. binlerce insan öldü. yine. göz göre göre. bile bile. aptallık, cahillik, küstahlık...

tanrı karışmadı. 

allah yardımcınız olsun dediklerim, çaresizlikten, söyleyecek sözüm olmadığından, üzgünüm ama olmayacak! neden bilmiyorum, karışmıyor. insanların birbirlerine, kendilerine ettikleri neyse de çocuklar ölürken, çocuklar acı çekerken... merak ediyorum ve tek soru hakkım olursa o gün, soracağım neden? neden izin verdin? benim aklım, benim vicdanım almıyor.  peki ya sen tanrı olmasan, çocukların ölmesine izin veren bir tanrıya inanır mıydın?

devlet de yardım etmeyecek.  devlete rağmen yaşamaya çalışacak insanlar. o mel gibson filmlerindeki gibi elindeki avucundakini alan, yetmeyince köyünü yakan, erkeklerini kılıçtan geçiren, kadınına, çocuğuna tecavüz eden parlak zırhlı atlılar ve onların hizmet ettiği  yaşlı, çirkin krallar bugün de devlet dediğin. değişmiyor.

sıcak bir evdeyim diye, iki lokma yedim diye böğüre böğüre ağlatan, hatta uyumaktan utandıran hayata da sebep olanlara da lanet olsun...

varsa bi kıyametin; gönder kopsun!

                                                        

Hiç yorum yok: