9 Şubat 2023 Perşembe

ALLAH'A İFTİRA ETTİLER

Allah'tan dediler... isyan etme, kabul et, sus...!!  haşa Allah çürük bina yapmaz!

müslüman değilsin. değilsiniz. Allah'a iftira eden insana ne yapmaz? öyle kötüsünüz. yüzlerinizden okunuyor kötülüğünüz o kadar çirkinsiniz. münâfıksınız! cahilsiniz. cahil olduğunuzu bilmeyecek kadar gafilsiniz. üstelik sizden başkası da bilmez zannedersiniz? hırsız, yalancı, katilsiniz. vicdansızsınız?

14 milyonun insanın canına kastedildi. on binlerce insan öldürüldü.  ÖLDÜRÜLDÜ. deprem olur. oldu. yine olacak. bina yıkılmaz. yıkılamaz. sallanır, hasar görür. bina yıkılmaz. yıkılan bina kusurludur. yapan, yapılmasına izin veren herkes katildir. avam ahmaktır, avamdan ahlak beklenmez. yönetenler eğitimli, erdemli olmadıkça ve akıl hükmetmediği sürece yönetilenler çoğu zaman da kendi elleri ile katledilir. çaresiz. her seferinde her birinin acılarını içinde hisseden yürekler daha da çaresiz... ara ara geliyor aklım başıma. o aralar küfrediyorum böyle. sonra kavga ediyorum olmayanlarla. uzaktakilerle.  ne aklım ne ruhum dayanmıyor artık. diyemiyorum kimselere..

anne doğum günün kutlu olsun derken de diyemedim,;

anne beynim karıncalanıyor, anne ben göçük altındayım, vallahi orada gibiyim anne aklım oyunlar mı oynuyor bilmiyorum, anne çok üşüyorum, anne kolumu bacağımı kestiler, anne annesiz kaldım kaç kere, anne 100bin kere öldüm, 100 bin ölenin anne babası oğlu kızı oldum çığlık attım, anne sesim duyulmadı, anne aklımı kaybediyorum, anne canım çok yanıyor, ne sana ne kimseye söyleyemiyorum..
anne ben niye böyle oldum?

anne beni niye doğurdun?..

Hiç yorum yok: