15 Şubat 2023 Çarşamba

bunları henüz kimseye söyleme - 4

 devlet-siz-lik

twitter denen ahmaklığa bulaşmadım hiç.  facebook yaşlıların konakladığı bir yer artık. çok yalnızım ben, o yüzden instagramdan izliyorum, dikizliyorum insanları ve teşhir ediyorum kendimi. burada aşık olduğunu, ilişki yaşadığını, hatta var olduğunu zanneden beyinsizler var. muhafazakarlık yeni iletişim biçimlerine karşı gerici kalmak falan değil bu. bu düpedüz ahmaklık. bu beyinsizler buradan hikaye paylaşarak depremde birine yardım edebiliriz zannettiler? inanılır gibi değil.? herkes yaptı bunu. youtube da altına nasıl sıçtığını anlatan herif " ihbar" toplamaya çalıştı mesela. "teyitli" yazıldı ya acayip acayip gönderilere... deprem bölgesinde enkazlar öünde yardım organizasyonlarında kolilerle alaçatı renkli kapıları önünde poz verir gibi fotoğraflar paylaşıldı. bugün hala kamerayı açıp halka sesleniyor ayşe fatma ali veli ?? nasıl bir ruh hastalığı toptan dünyayı sardı? sen kimsin yaa? senin hiç bir önemin, zavallı fikrinin hiçbir kıymeti yok!  oksijen israfısnın sen demedi kimse de? paylaştı bunları..

düzen!

bir düzen olsaydı bu ahmaklar bu haddi kendinde bulamazdı. 

insan denen, kanser gibi hızlı ve ölümüne, öldüresiye üreyen insanlar arasındayım, çokk büyük bir bok yığınının altındayım nefes alamıyorum...




Hiç yorum yok: