13 Kasım 2012 Salı

evrenin şımarık çocuğuyum ben.
her istediğime sahip olmak isterim tabii ki; ben istemediklerime, hayal edemediklerime bile hiçbir şey yapmadan bana verildiyse.
gözbebeği kıymetlisi kıyamadığıyım ben dünyanın.
elimden alınınca oyuncağım ortalığı birbirine katarım çığlık galeyan..
ne kadar kıyamasa, ne kadar şımartsa, arada tokatı vurunca.
yapmayacaksın!
ya baştan elde etmenin emek sabır şans sebat hırs azim tutku disiplinle olacağını öğretecektin ya da baştan verdin madem geri dönmeyeceksin o fiskeyle hiçbirşey öğretemezsin. geçti zamanı ancak kendinden soğutursun kaçırırsın şımarık veledini..
sinirliyim sana evren, sinirliyim sana dünya, sinirliyim sana kadın...
oyuncaklarımı dağtıcam, ağlıycam, zırlıycam, sana zarar veremeyecek küçük ellerime yüzüne tokatlar atıcam, en sevdiğin vazonu ya da lcd televizyonunu kırıcam. ..
ne bana faydası olacak ne sen geri vereceksin..


13kasım2012
18:00     
                                    

Hiç yorum yok: