5 Kasım 2012 Pazartesi


Bi bişey var içimde..
Kaçç..
Bi bi bi şey var içimde benden siyah.bi bişey vardı aklımda kayboldu, kayboldum kendi aklımda. akılsızlığıma yandım sonra . bundan bin güzel kafiye vardı nasıl unuttum nerde bıraktım
Bini şey vR içimde benbile anlatamadım,.
kafiyelerin hokkabazıydım ben hani hani ben soytrarılıkta rakip tanımazdım?
Bi bişey var içimde!!!
kafatasımı kaburgalarımı çatlatır gibi
bimediği topraklarda okyanuslardap volkanlar patlar gibi
Bi sensin sankş gözyaşımı hakeden sen kiösin hem ben bile haketmzken bir gözyaşımı ne de sen senin adın olaa keşke sen gercek olsn keşke bi ben var ya bi benim içimde bi bişey var ya hani sen bilen bi den gülsen sen gülünce bildipim herşey senin gamzen olsa ben bu kadar olsam gülüşünden başkasına inanmasam sen gülünce nefes alsam
blki bi milyar yıl daha yaşasam..
Benim umrumda olmasa senin gamzenden başka
5kasım2012

Hiç yorum yok: