23 Kasım 2012 Cuma


Aramayacaktım.
Uyuormusun..
Birsürü soru.. bir sürü;
Aklım..
Ne yapacağım ben bu akılla ben bu kalple ben bu aşkla şimdi.
Gitme, etme..
Gidersen karanlık,
Bulduğun ışığı kaybedeceksin, yolundan olacaksın, yorulduğunla kalacaksın, milyonların milyarların derdi ile sen ne yapacaksın? senin sevmeye çalıştığın, benim kaçmaya çalıştığım, kalbini kıran, aklını yoran ışığını çalanlara sen bensiz nasıl.. ya sen bensiz nasıl sen gibi olacaksın. Demedim mi gitme? demedim mi etme? beni bırak, milyonlarca var benden; en sevdiğim sende ben? Sen bensiz, sen aşksız, sen ışıksız.. sen benim seni gördüğüm gibi olmayacaksın! sen benim seni gördüğüm gibi kendini görmeyince; sen ne göreceksin ki? sen kör olacaksın! sen beni görmedin diye değil de senin gözündeki kaybolan pırıltıya melekler ağlayacak yaradan küsecek  sen bununla nasıl baş edeceksin..??
23kasım2012 01:14

Hiç yorum yok: