31 Ağustos 2021 Salı

nerden bileceksiniz?

çok sevdim bunu. bir yılda 52milyon izlenmiş, ahmetkaya 87m , 62m gibi videolar var, başkalarının yorumları 11m, 3m, 1.1m vs gidiyor öyle.. kimse kimsenin halinden anlamıyor demek?

bu adama da çatal bıçak fırlatanlar, sayıp sövenler bu şarkıyı söylediler ya da alkışladılar sonra sonra. kürtçe şarkı söyleyeceğim dedi diye?? sonra uzaklarda bi yerde öldü yalnız. arkasından güzellemeler, yalakalıklar ne çare.? kürtçe, arapça, farsça, ingilizce, fransızca bazı unuttuğum afrika dillerinde selam vererek girdim okula ben, her birinin kendi dilinden sevdikleri şarkıları çaldım. laz yoksa mesela stüdyoda açtım "zuğaşi berepe" dinlettim. bilsinler be?! dinleyeceğim, dinleteceğim, ve fakat ne acayip ki hiç bir dilde anlaşabilemiyoruz!! her birimizden herkese bi serzeniş "nerden bileceksiniz?"




Hiç yorum yok: