26 Şubat 2021 Cuma

yalnızlık dediğim

başkaları adına konuşmanın, koca koca ama içi boş genellemeler yapmanın, reçeteler yazmanın,  ahmaklık olduğunu farkedeli hayli zaman geçti. sen belki doğmamıştın o zamanlar. ya da çok uzun ve anlamsız bir zaman geçirmiştin yeryüzünde. hiç birinizi bilmem ama bugün yeni yeni bildiğim kadarıyla, benim yalnızlığım sensizlikten, tensizlikten, sessizlikten değil. bu berbat, bu ezen, azaltan, yaran, yoran, yok eden yalnızlığımın sebebi bence aklımı açamadığımdan. kimseye. kendime bile.  kimsenin bil(e)mediği, kimsenin gir(e)mediği o kara zindanda zincirli, aç, yorgun, öfkeli, kızgın, nefret dolu ve çok tehlikeli, korkak ve bi o kadar cesur, terbiyesiz, ahlaksız, ayıp, o kadar absürt, salak, saçma, bazen sapkın bi ben var. dümdüz, apaçık, saf hali ile en ben. korkuyorum ben bile yüzleşmekten. ben benden bu kadar uzakken, yanıma yöreme yaklaşmaktan çekinirken, ben kendimden bu kadar korkarken, şimdi ben nasıl isteyebilirim ki, bırak başkalarını, tek bir kişi dahi yanımda olsun, yalnızlığıma deva olsun?

 

cevapları olmayan sorularım var cevaplarını bırak kendilerini bulmamın çok uzun zamanlar aldığı.

arıyorum…




 

 

 

Hiç yorum yok: