18 Ocak 2019 Cuma

kara kaplı mor defter


kapıdan göründüm diye, daha oturmadan masaya koymuşlar bi yirmilik, dört kadeh,  yanında ezine. girişimden belli; yalnızım yine..
üç kadeh izin veririm kendime, çünkü benden önce oğuzhan canım demiş ya * "dört kadehten sonra herşey müjgan oluveriyor..."

soyundum, dökündüm, yerleştim masaya, sırayla çocuklar tek tek selam verdi, çok geçmedi yanıma geldi, "yine çıkardın kara kaplı defteri, kimbilir neler geçiyor aklından dedim.." dedi yaşar abi. uzun uzun tokalaştık da bırakmadı elimi. ne o beni tanır aslında ne ben onu ama elinden elime, gözünden gözüme,  aklından aklıma yüzyıllık hikayeler geçti.
diyemedim kabı mor defterin, kalem mor, mürekkebi mor,.
demedim..
yaşar abi haklı,..!!!

KARA...

18.01.2019 ateşustası, çayyolu, ankara.

Hiç yorum yok: