22 Kasım 2018 Perşembe


nedir derdim kasım'la? 
her sene her seferinde gelir, oynar aklımla. bozar, dağıtır, kırar, yıkar,gider. kızıl-sarı-gri...
tohum günüm olduğu için belki.her seferinde, her sene, yerimden yurdumdan olurum, doğmadan bilirim sanki başıma gelecekleri, gelmeden yeni yıl, biterken güz, başlamadan kış.
yaz çocuğuyum ben. sevemem kışı, üşümeyi, öyle ya " büyümek hep üşümekti ". ne büyüyebildim? ne büyümeyi sevebildim?

bu kasım sanki bugüne kadar ki bütün kasım'ları unutturmak için gelmiş.hatırlamak! ahhh acı da olsa hatırlamak! aslında ne büyük nimetmiş? kırsan, döksen,dağıtsan, yıksan neyse de;
bu kasım aklımı almaya gelmiş..!

ânında kayboluyor anlar.. anılar bölük parça, isimsiz insanlar... hatırlamıyorum. hâtıralayamıyorum..  şimdi bu kasım, ben her kasım'dan daha yalnızım.!ve bilmiyorum sonraki kasıma hatırlayacak mıyım;

hangi kasım?

gitmişti aklım???

22.11.2018 çayyolu, ankara.

Hiç yorum yok: