1 Kasım 2018 Perşembe


boş sarı bir sayfaya bakıyorum saatlerdir. sarı sayfaları daha çok severdin beyazlardan. severdin sarı sayfalara yazdıklarımı. tütün sarısı sesimle sana okumamı severdin.

sevdiğini söyledin.

ben beni sevdiğini en çok hiç bir şey söylemediğin zamanlar  hissettim. günler aylar yıllar oldu bak yaptığın/m , ettiğin/m her şeyi yine bir daha yaşadım, düşündüm, düştüm bi daha, bi daha acıdı.. tekrar. tekrar.. defalarca...

kızdım, sızdım, sinirlendim, kırıldım, pişman oldum hatta! ve hala..? bak her şey olur, hepsi bir yere konur da, ben hala; beni sevmemek için uğraşmanı

anlamadım???

korkuların, soruların, şüphelerin, çekincelerin, çekilmelerin, barajların, sellerin..  hepsi, hepsine vardım, varım...

dinlerim. konuşurum saatlerce. susarım, hiç bilmediğim. acırım. olsun. acısın. acıt. ona da varım. vardım. aklında, kalbinde, saçında, yumuk ellerinde ben..
lan bi ben vardım. ne güzel bi ben. anlamadım. anlamayacağım. beni sevmemek için uğraşmanı.

kırgınım, kızgınım sana! 


"..hallederiz" demiştin ya?! 
edemedik...

Hiç yorum yok: