18 Ocak 2018 Perşembe


az önce bi kelâm hediye ettim bi adama ve bi kadına..
sözlerim yolunu kaybetti sen olmayınca! bi yanım çok acıo senin sözlerin gibi  geliyor ağzımdan çıkan her söz ve sanki onu başkalarına vermek günah gibi..ve sen duymuyorsun ya? oysa ben her gördüğümü, oysa ben  her duyduğumu ve ben her sözlediğimi aynı anda sana anltıyorum aslında. hani anlatmıştım da sana; sen de aynısını yapana kadar nasıl olduğunu anlamamıştın ya??
balık ekmek?
sen hala aklımdasın, aklını ev bildiğim...aklından kovduğun; gitmedim!
anlatamam; anlarsın? ahhh olsan burada? olsan ki senin olman mesafelerden ve zamanlardan başkadır ve senn,  benim zavallı aklıma göre zaten sen hep yanıbaşımsındır!
ve aslında senin "soluna" benim sağıma dönüp bakmamız kadar yakındır. DÖNMEDİN...
gece, gündüz, rüyanda, haberin olsa da olmasa da, ben her soluğunu dinledim de; sen soluna dönmedin...
dönmedin; soluna, soluğuma...

dön gel...

Hiç yorum yok: