14 Kasım 2016 Pazartesi


"yalnız mısınız?" diye sordu garson kız, masa gösterdi. yalnızım lan! yalnızların masası bile boktan.
hem çok yalnızım... korkarım öyle kalacağım. evet boş o sandalye de alabilirsiniz. alıyorsunuz zaten, sormadan, ne var ne yok elimde. alıyorsunuz... alın efendim, sandalyeyi de alın. bardağın dibinde biram var biraz daha, lan bari ona dokunmayın.
"bir tane daha?"
alırım efendim. anca bi bira daha alırım zaten... ne veriyorsunuz ki? zaten hep alıyorsunuz sormadan, bari bi bira daha alayım. kulplu bardakta lütfen; bari ona tutunayım. kayıp gidiyor elimden balon bardak, kayıp gidiyor elimden sormadan aldıklarınız, kayıp gidiyor elimden tutamadıklarım.. o yüzden;
! kulplu bardakta lütfen...
tutabileyim.
tutamıyorum zamanı, tutamıyorum aklımı, tutamıyorum gideni,
bardağımı bari tutayım.

tutamıyorum ya ellerini...

14.11.2016 newcastle, çayyolu, ankara

Hiç yorum yok: