19 Eylül 2016 Pazartesi

kelâm


bi kelimeye aklımı versem, ver kelimemi, al aklımı,
bozdur bozdur harca..
hani senin gibi sana benzeyen bi kelime olmaz olamaz da.. baktım o sevdiğin şiirlere, en sevdiğin ve dahi bilmediğin az sayıda şarkıya.. yok... aczimi anlatan ne çok adam var da seni sana anlatamamanın, seni mucizelere bile benzetebilen yok?..
bari benim içimdeki ormanları anlatan bi kelime olsa?! bi ağaca sarılırım ya ben, çünkü güzel olan herşeyi sevmek seni sevmektir ve bir çocuğun gözleri ancak senin sesini baktığından bu kadar güzeldir.. bi orman diyorum!! herbirine bi kere sarılsan yetmez zaman, öyle bi mutluluk, öyle bi telaş öyle nefesnefese... sadece sen'i yakın olmasan da yanımda hissettiğim o küçük anlar için! her seferinde içimde, yeniden yaşlanan, yıllanan yepyeni bi orman diyorum. maviye bakmanın, maviyi duymanın, maviyi solumanın en güzel yolu, en sevgili rengi yemyeşiller gibi içim için bi kelime bulsam, sana anlatabilmek için; içim içimi kemiriyor için için.. ahhh bi kelime bulsam...

Hiç yorum yok: