5 Haziran 2016 Pazar


şükür, şükran...
ilk yarattığını cezalandıran, cennetinden kovan yaradan! elbette beklemezdim cezalarının daha azını. adem kadar özel, o kadar ayrı, o kadar sevildiğimiz hissediyorum şimdi. daha da ağır gelmez yüklerin. sitem sevgiden, sevildiğimden, bilirim yüklenmelerin. hak etmek için ne yaptım da bilmem. bilmem vazgeçer misin? 
üzümü sıktım, suyunu içtim, şımardım da şımardım! sen, cezalara da, hediyelere de, vermeye doyamadın.
teşekkür ederim.
gözümden akan her damla yaş için. 
teşekkür ederim, kalbimden kara göklere çaktığın parlak yıldızlara, milyalarcası benim için parlayan, bana göz kırpan, en parlak olanı bana göz kulak olan. 
teşekkür ederim kulağıma çalınan seslere. ve sessizliğine gecenin.
ay, dünyanın değil de benim etrafımda döndü, neden? teşekkür ederim hatırladığım ve hatırlamadığım hayatlarımın her biri için.
hanımeli kokusu, çimlerin yeşili, göğün mavisi, sarıldığım her ağacın gövdesi için teşekkür ederim.
her biri birinden başka her kar tanesi ve sanki benim için hepsi, teşekkür ederim.
gözyaşlarımın yetmediği zaman gökleri yarıp, gökyüzünü yakıp damla damla döktün üzerime, teşekkür ederim.
bana verdiğin akıllanmaz akla, saklanmayan aşka, sığındığım her kuluna giden üzen yaralayan hemi hepisine.. her birinde seni sevmeyi öğrendim ya acıta acıta, teşekkür ederim.
sonsuzluğunda, kısacık bu suretimin var sandığı kendimle değil sadece, sonsuz kereler, her seferinde ben senin zamanında zamansız sen oldum ya...
ne diyeyim??
05.06.2016 göreme

Hiç yorum yok: