31 Aralık 2013 Salı

Sınavdı bana tüm aşklarım,
Hepsinden kaldım,
Tek aşkın huzuruna çıkmadım…


Teşekkürler…
Şükürler..
Aklımdan akanlar için.
Her biri içim. İçin için..
Akmasa böyle içimden;
akacak yaşım,
kalmadı zaten,
Akacak kanım,
gözeneklerimden,..

ben böyle raksettim,
ben böyle sema,
ben böyle zikrettim seni
sana.

ben böyle küstüm,
ben böyle kızdım,
ben böyle şikayet cüdaya…

duyar mısın, ?
var mı görmediğin, duymadığın?
Olmadığın var mı?
Varlığımdan mı, yokluğumdan mı,?
Yoksulun akılsızlığından mı?
Akan her damla adındır diye
Ağladığına kıyamayan,
adını ağzına alamayan,
Tadına varamayan,
Fakirin açlığından mı?

Nerden nasıl anlatayım seni?
Sana seni anlatmak
Ahmağın haddi mi?

Bu akılda kayboldu diye ;
Fakirin günahı ne?
Akıl senin..
Gözleri doldu diye;
garibin suçu ne ?
Göz senin,
Damla sensin,
Derya sensin…
Ben sen olmadıkça,
Hele ben sen olduysam da..
günah da senin……………

31aralık2013 07:05
çayyolu, ankara                                                                                                                                                         

Hiç yorum yok: