27 Aralık 2013 Cuma


a tribute….

DEMEDİM Mİ?.
Demişti!
Dinlemedin mi?
Gitme dedi,
Hayat çeşmesinden içmedin mi?
Kızdın mı? Kaçtın mı?
Dönüp kavuşmayı bilemedin mi?
DEMEDİ mi sana?
Sen balıksın o deniz,
Kuru yerlere gitme demedi mi?
Sen kolunu kanadını bilmeden
Tuzaklara niye uçtun?
Dinlemedin mi?
Yolunu bilemedin mi?
Ateşini,
Sıcağını,
Buzkeseceğini bilemedin mi?
Dinledin mi türlü sözleri?
Değişti mi huyların?
Ölümsüzlüğünden vaz mı geçtin?
Kayıp mı ettin?
Kayıp mı oldun?
NEDEN dinlemedin?
Demişti!

Giy mi dedim ben sana?
Yakışmadı hırka!
Kime ne?
İÇ mi dedim ben sana?
Yar bana koydu,
Ben paylaştım diye,
Sen hallerden haldesin!?
Bana ne?

Kağıda karalanan
çayyolu, ankara                                                                                                                                                         .


Hiç yorum yok: