19 Nisan 2019 Cuma

Alaz Tan Atakan


Hoşgeldin, Alaz Tan Atakan !

Anlarım biraz kelimelerden, kâfiyelerden, afili sözler etmişliğim de çoktur olur olmaz zamanlarda.. Ama o ilk dakikalarında, yaklaşmaya, dokunmaya kıyamadan, bir dakika seni izlemek! kelimlerle anlatılamazdı, susmak zorunlu ve ne de huzurlu idi sana ilk defa bakarken. Sadece bir dua geçti içimden senin için, seni dünyaya getirenler için, sen daha doğmadan kalplerini sana açanlar için; sesi, sözleri olmayan.. Sıcacık bir tek damla süzüldü gözümden, yere düşmeden yaradana ulaşan...
Bizler için Gökçe ve Tunç’un ortak mucizesi idin daha doğmadan, çığlık kıyamet gözlerini dünyaya açtığında da. Bir yanınla hep öyle kalacaksın aslında. Ben bugünden itibaren senin bir birey, senin biricik olduğunu aklımda tutmaya çalışacağım, belki bir süre yardıma ihtiyacın olacak ama her günün seninle başladığı, her günü baştan yarattığın, hiç kimsenin hayalleri, hedefleri, beklentileri değil sadece senin olacak uzun bir ömür diliyorum sana. Her birimiz hayatın bilgisinde tek tek yer aldığımızdan, yeryüzünü anlamak ve yaradanı kavramakta da tek başınasın. Ama asla yalnız olmayacaksın. Aşk ve ışık aydınlatacak yolunu ve gösterecek sana kim olduğunu. Sen mühim, “sen”e iyi bak. Sevdiklerine verebileceğin en büyük hediye kendine iyi bakmak olacak, kimsenin değil kendi peşinde olmak, kendini çalışmak, kendini denemek, kendini aramak..
İyi bak dostum! Sen gözleri açık geldin bu dünyaya, bakmakta, görmekte farklı bir adam olacaksın hissediyorum.  Tatlı bir merak ile  bekliyorum. İleride bana da yer verecek misin hayatında ya da hayat bizler için neler planlıyor bilmiyorum ama dilerim sağlıkla, sevgiyle, sevdiklerinle geçireceğin uzun bir ömrün keyifli bir şahidi de ben olabilirim..
Sevgiler...

apo. 19.04.2019.



ps: bi de lütfen büyümek için acele etme, şu sıralar yaşlanmayı öğreniyorum, moraller fena:)


Hiç yorum yok: