14 Eylül 2017 Perşembe



evet ben de seyrettim maç bugün, on yıldır faln ilk defa, mahalle pub ımda bissürü ekrandaydı zira, ne güzel oldu,laylaylom.. inanılmaz olan Q oyundan çıkarken taraftarların hepsinin ayakta alkışlamasıydı, kendi takımlarını hezimete uğratan adamı ayakta alkışladılar baya baya, vefa... tersi durumda istanbulda bi adam olsa ne ana ve avrat ne bacı kalırdı.. gol mol bence teferruat ne güzel bi andı...
deri montla otururken ben soğukta, 286 fotğraf çektirdi yazlık kıyafetleriyle saçlarını bi otarafa bi butarafa atıp dudakları pörtleterek bazı kadınlar, şal istediler sonra. her golden sonra videolar çekenler vardı itinayla golden daha önemliydi insta da bunu paylaşmak hatta o kendi videosunu çekerken onun videosunu çeken diger bi kadın daha vardı?!
..
aynı topraklarda yaşlı bi kadının cenazesine saldırıldı bugün..
bilmiyorum ve haberim yok kaç çocuk öldü?!?
benim gibi götünden korkmayan, itiraz edemeyecek kadar zavallı olmayan, 190 gündür açlık grevinde ölüme giden ama isyan eden ama dik duran, bırak kulak kesilmeyi, bırak dinlenmeyi ama hiç anlaşılamaz bi şekilde bir de hapsedilen, ama güzel, nası güzel nuriye ile semih in avukatları bile göz altına alındı, aynı topraklarda aynı gün...
asr suresi gelir aklıma, akılsızm ya; kısadır özdür, çok tekrar ederim aklım başımda kalsın diye, sabır derim, sabrı tavsiye edelim, asra yemin olsun insanlık hüsranda ama...
ama benim sabrım kalmadı, ben dayanamıyorum artık bu kadar saçmalığa....

14 EYLÜL  2017 FB

Hiç yorum yok: