9 Temmuz 2017 Pazar



dolunayda görmüştüm en son seni, iki elini saçlarına götürüp, gözucuyla göğe bakmanı izledim arkandan, bi daha görmeyeceğimi bilmeden.. şimdi beş dolunay geçti sesini en son duyduğumdan beri, sahi en son duyduğum söz senden?? hiç çıkmıyor aklımdan!! nasıl dedin? niye dedin? şimdi dolunay karşımda parlamıyor da bağırıyor sanki aynı sözü senin yerine, arka arkaya, avaz avaz, defalarca defalarca...

izin vermiosun giremiyorum rüyalarına, yüzünü göremiyorum bi süredir gözlerimi kapatınca, yok hiç gitmio da yüzün gözüm önünden,yanında gibi tam o anda görürdüm ben nerde olduğunu gözlerimi kapatınca, uyurken sen, ya da göğe bakarken, sen bilmeden saçlarını okşardım, sen onu rüzgar zannederdin, ne çok severdin rüzgarı.. izin vermiosun..
bileğindeki beni gördüm lan rüyamda.. öptüğüm benini,. bi kahverengi leke.. özlenir mi lan?? bi tane daha vardı hani parmağımın en ucuyla dahi dokunmaya kıyamadığım, o benini de sendeki beni de çok özledim...

09 TEMMUZ 2017 Pazar FB

Hiç yorum yok: