5 Ağustos 2015 Çarşamba


sahur için meze... yoğurtlu biberli;
yersen?
tutunamadım ya la?
hep düşer gibiydik ya!
düüş gibi..
uçurumun kenarında,
tutunamadım!
tek tek söktüler tırnaklarımı,
yetmedi kestiler on parmağımı,
sarılayım dedim düz duvarlara,
sarılınmaz bile bile.. yetmez kolların.
kestiler kollarımı!
aklımda bile kalmasın diye,
hayalini bile silebilmek için,
zehir akıttılar aklıma
kaynar kaynar
yaktılar aklımı...
kolsuz, parmaksız, tırnaksız...
hemi akılsız! en ıssız yere bıraktılar beni
benden daha ıssız nere vardı ki?
ney yapayım ben körtopal beni?
hem kolsuz hem kanatsız,
en çok da kafiyesiz bıraktılar beni....
tutunamadım ya la?

05ağustos2015.fb.
gaziantep                                                                                                                                                                   .

Hiç yorum yok: