31 Aralık 2008 Çarşamba

tur atmak,atlamak,atlatmak


efendim lanetli gezegenimiz dünyanın güneş etrafında bir tur atmasını 8766 eşit parçaya bölüp adına saat demişler,yine aynı gerzekler 24 saate bir gün, 365 güne bir yıl demeyi uygun görüp artan 6 saat i de 4 yılda bir bakiyeye ekler mahsuplaşırız olur biter diye uygun görmüşler.
daha bunlarn çeşitleri de var ancak bahsi gereksiz. dünyamız 2009 uncu turunu atmak üzere bendeniz ise 29.5 turda bulunmaktayım. rakamları ilerleten ben değilim. zira ben tur atıyorum ama tur atladığım falan yok. her tur daha zor o ayrı, kesin olan; ne görece yaşlanmakta olan ben, ne de artık bunamış, saçmlamış, sürünen ihtiyar dünaymız gelişmekten, iyileşmekten, yana umut vaat etmemekte.
atlatırız bi şekilde heralde..
oyun olduğu doğru, ama ne kadar eğlendiriyor artık..

31 ARALIK 2008 ÇARŞAMBA

Hiç yorum yok: