9 Mayıs 2016 Pazartesi

tekerrür


daha önce kaç kez bahsi geçmiştir, en çok da ben kendimlen konuşurken, 
hayatımın en kötü gecesiydi!! yok bi kaç yıl önce bi anda büyüdüğümü, hala yaşlandım diyemiyorum bak, fark ettiğim gece değil, ne beter bi düşmekti o gece. o gece bir de baktım ki; hiç bir konuda dâhi-dehâ-özel değilim. vayyy.. 
uçamıyorum lan hatta, ve dahi rüyalarımda bile. nasıl? olabilebilir mi be ? kim? nasıl?, ne zaman? neden? inandırdıysa, nerden düştüyse aklıma??, kim soktuysa?, nasıl olduysa artık, hastalık ilerlemiş gencecik yaşta. laf olsun diye değil lan baya baya hayatımın en kötü gecesidir; kabuslar, yediğim dayaklar, ölmeler, terk edilmeler, kışın sokakta bir çocuk görüp delirmeler, daracık merdivenler ile çıktığın 3. katta bir barın tuvaletinde kusmalar da dahil.. içim dışım paramparça...
ne berbat bir geceydi,!?! neden bu gece aklıma geldi tekrar? tekrar tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar....
aptal gibi yaşlandığımı, köpek gibi yalnızlığımı kime anlatayım lan şimdi tekrar? tekrar tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar, tekrar....

Hiç yorum yok: